Politika e Kthimit dhe Rimbursimit – KUBO.AL
Në KUBO.AL, ne angazhohemi për t’ju ofruar shërbime të cilësisë më të lartë dhe për të siguruar që të keni një përvojë të kënaqshme me ne. Megjithatë, për shkak të natyrës digjitale të shërbimeve që ofrojmë, politikat e kthimit dhe rimbursimit janë të ndryshme nga ato që zbatojnë për produktet fizike.
1. Kthimi i Shërbimeve
Për shërbimet që ofron KUBO.AL, përfshirë abonimet për dropshipping, ndërtimin e dyqaneve online dhe kurset, shërbimet nuk mund të kthehen, pasi ato janë të natyrës digjitale dhe ofrohen menjëherë pas pagesës. Megjithatë, ju mund të kërkoni rimbursim të pagesës në raste të caktuara, sipas kushteve të përcaktuara më poshtë.
2. Rimbursimi i Pagesës për Shërbime
a) Abonimet për Dropshipping (3-mujor, 6-mujor, 1-vjecar)
• Kthimi i Pagesës: Klientët kanë të drejtë të kërkojnë rimbursim për abonimet e dropshipping brenda 24 orëve nga marrja e ftesës për hyrje në llogari (në momentin kur kanë marrë email-in e aktivizimit), përveçse kanë përdorur tashmë informacionet e siguruara nga agjensia.
• Kushtet e Kthimit: Nëse klienti kërkon tërheqjen e abonimit brenda periudhës 24-orëshe, dhe nuk ka përdorur informacionet ose materialet e siguruara nga KUBO.AL, mund të kërkojë kthimin e plotë të pagesës.
• Procedura e Kthimit: Klienti duhet të dërgojë një kërkesë për anulimin dhe kthimin e pagesës përmes email-it ndihme@kubo.al brenda 24 orëve nga marrja e ftesës për hyrje në llogari. Kërkesa duhet të përmbajë detaje të sakta për pagimin dhe arsyen e kërkesës.
b) Shërbimi i Ndërtimit të Dyqanit Online
• Kthimi i Pagesës: Pasi të fillojë ndërtimi i dyqanit, dhe të kalojnë 48 orët nga pagesa fillestare, nuk do të mund të kërkohet kthimi i parave për këtë shërbim.
• Kushtet e Kthimit: Nëse ka kaluar periudha e 48 orëve pas pagesës dhe klienti kërkon rimbursim, ky kërkesë do të refuzohet pasi shërbimi ka nisur dhe ka mundësi për përdorim të materialeve dhe informacionit të ofruar.
• Procedura e Kthimit: Nëse kërkohet rimbursimi brenda periudhës 48 orëshe, klienti duhet të dërgojë një email në ndihme@kubo.al duke shpjeguar arsyen e kërkesës dhe duke ofruar provat e pagesës.
c) Kursi i Dropshipping
• Kthimi i Pagesës: Klientët që kanë blerë kursin e personalizuar për dropshipping, mund të kërkojnë rimbursim vetëm para fillimit të kursit. Nëse ka kaluar një seancë e kursit (për shembull, është mbajtur të paktën një nga ato 20 orët), klienti nuk mund të kërkojë kthimin e parave.
• Kushtet e Kthimit: Rimbursimi mund të kërkohet vetëm para fillimit të kursit. Pasi kursi ka filluar, pagesa është e papajtueshme me kthimin.
• Procedura e Kthimit: Klienti duhet të dërgojë një kërkesë për rimbursim në email-in ndihme@kubo.al dhe duhet të ofrojë provën e pagesës dhe kërkesën brenda periudhës kohore të përcaktuar.
3. Kushtet për Kthimin e Pagesës dhe Procedurat që Ndiqen
• Rimbursimi i Plotë: Rimbursimi i plotë do të bëhet nëse klienti ka kërkuar anulimin dhe kthimin e pagesës brenda periudhës kohore të përcaktuar (24 orë për abonimet dhe para fillimit të kursit për kurset). Rimbursimi do të bëhet në të njëjtin kanalin e pagesës që është përdorur (p.sh., PayPal, kartë banke, transfertë bankare).
• Kthimi i Pagesës për Shërbime të Përdorura: Nëse klienti ka përdorur informacionet e ofruara (për shembull, ka bërë reklamim të produkteve nga linku i personalizuar i dropshipping ose ka hapur dyqanin online dhe ka filluar të bëjë ndryshime), rimbursimi nuk është i mundur, për shkak të natyrës digjitale të shërbimeve.
• Pagesa për Shërbime të Paaktivizuara: Nëse ndodhin vonesa nga ana jonë dhe shërbimi nuk është ofruar brenda periudhës kohore të premtuar (p.sh., ndërtimi i dyqanit online), klientët mund të kërkojnë një rimbursim të pjesëmarrjes së pagesës për periudhën që ka kaluar pa u ofruar shërbimi.
4. Kohët e Rimbursimit
Pasi kërkesa për rimbursim të pagesës është aprovuar, periudha për përfundimin e rimbursimit mund të zgjasë nga 5 deri në 10 ditë pune, në varësi të metodës së pagesës. Rimbursimi do të bëhet në llogarinë që klienti ka përdorur për të paguar.
5. Kontaktimi për Kthime dhe Rimbursime
Për çdo kërkesë për kthim dhe rimbursim, klientët duhet të kontaktojnë agjensinë nëpërmjet email-it ndihme@kubo.al, duke përfshirë:
• Numrin e porosisë
• Detajet e pagesës (data, shuma)
• Shpjegimin e arsyeve për kërkesën
• Çdo provë që mund të ndihmojë për shqyrtimin e kërkesës.