Politika e Pagesave – KUBO.AL
Në KUBO.AL, ne ofrojmë mundësi të shumta të pagesave për të siguruar një përvojë sa më të lehtë dhe të sigurt për klientët tanë. Kjo politikë ka për qëllim të shpjegojë metodat e pranueshme të pagesës dhe procedurat që ndiqen për kryerjen e pagesave për shërbimet tona.
1. Metodat e Pranueshme të Pagesës
Për të paguar për shërbimet që ofron KUBO.AL, klientët mund të zgjedhin midis disa mundësive të ndryshme të pagesës. Metodat e pranueshme të pagesës përfshijnë:
a) Pagesa Online përmes website-it www.kubo.al
• PayPal: Klientët mund të bëjnë pagesa për shërbimet e agjensisë nëpërmjet PayPal, duke përdorur llogarinë e tyre personale ose kartelën e lidhur me llogarinë PayPal.
• Kartat Debit/Credit: Ne pranojmë pagesa përmes kartave të bankave të llojit Visa ose MasterCard përmes sistemit të pagesave online në faqen tonë të internetit. Pagesat bëhen në mënyrë të sigurt dhe të mbrojtur përmes një platforme të certifikuar për pagesa.
b) Pagesa me Transfertë Bankare
• Klientët mund të bëjnë pagesa përmes transfertave bankare duke përdorur IBAN-et që do t’ju ofrohen nga agjensia në momentin që bëjnë kërkesën për shërbim. Informacionet mbi llogaritë bankare do t’u dërgohen klientëve përkatës nëpërmjet email-it.
c) Pagesa Cash në Zyrat tona
• Për ata që preferojnë të paguajnë me para në dorë, ne ofrojmë mundësinë e pagesës në zyrat tona. Klientët mund të kryejnë pagesën në adresën tonë fizike në Shkoder, Shqipëri. Fatura tatimore do të dorëzohet pas pagesës në zyrë.
2. Procedurat e Pagesës
a) Kryerja e Pagesës Online
• Klientët që vendosin të bëjnë pagesa online, përmes PayPal ose kartave të bankës, duhet të ndiqen proceset e zakonshme për përfundimin e pagesës në website-in tonë www.kubo.al.
• Pas përfundimit të pagesës, klienti do të merr një email konfirmimi me detajet e pagesës dhe informacionet për hapin e ardhshëm të shërbimit që ai ka blerë.
b) Pagesa përmes Transfertës Bankare
• Klientët që zgjedhin të paguajnë përmes transfertës bankare duhet të ndjekin udhëzimet e dërguara për të kryer pagesën. Pas realizimit të pagesës, ata duhet të dërgojnë provën e pagesës (për shembull, një screenshot të transfertës) në email-in ndihme@kubo.al.
• Pasi të konfirmohet pagesa nga ana e agjensisë, do të dërgohet një email me konfirmimin për vazhdimin e shërbimit.
c) Pagesa Cash në Zyrat tona
• Klientët që bëjnë pagesa cash në zyrat tona do të marrin menjëherë një faturë tatimore për pagesën e kryer. Pasi të ketë ndodhur pagesa, klienti do të jetë në gjendje të marrë shërbimin e dëshiruar menjëherë ose sipas afatit të caktuar.
3. Fatura Tatimore
• Për çdo lloj pagese që bëhet, KUBO.AL është e detyruar të sigurojë një faturë tatimore për çdo klient, sipas kërkesave të ligjit shqiptar.
• Fatura tatimore do të dorëzohet për çdo pagesë të realizuar, pa marrë parasysh metoden e pagesës.
o Në rastin e pagesës online (PayPal ose kartë banke), fatura do të dërgohet përmes email-it.
o Në rastin e pagesës me transfertë bankare, fatura do të dërgohet pas verifikimit të pagesës.
o Në rastin e pagesës cash në zyrat tona, fatura do të dorëzohet në momentin e kryerjes së pagesës.
4. Politika e Kthimit të Parave
• Në përputhje me politikat tona të shërbimit, klientët kanë të drejtë të kërkojnë kthimin e parave për shërbimet që nuk janë realizuar ende, sipas kushteve të përcaktuara në politikat e tjera (p.sh., periudha e tërheqjes për abonimet).
• Kthimi i parave mund të bëhet në llogarinë bankare të klientit ose përmes një kanali tjetër të përshtatshëm sipas kërkesës së klientit.
________________________________________
Vëmendje: Në çdo rast, pagesat duhet të realizohen përpara fillimit të shërbimit, dhe nuk do të mund të realizohen shërbime pa pagesë të plotë. Nëse ndodhin ndonjë problematikë me pagesën, klienët mund të kontaktojnë shërbimin tonë të klientit nëpërmjet email-it ndihme@kubo.al ose një nga kanalet e tjera të komunikimit.

 

a je gati te behesh

pjese e skuadres kubo?

si te na gjesh

me kontakto:

© 2024 Te gjitha te drejtat e rezervuara Krijuar nga KUBO